فرمانده بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورا:  شمیم یاس تلاشی هنری برای بیان جلوه ای از ایثار و شهادت است

فرمانده بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورا: شمیم یاس تلاشی هنری برای بیان جلوه ای از ایثار و شهادت است

فرمانده بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورا گفت: سوگواره شمیم یاس تلاشی هنری برای بیان جلوه ای ایثار و شهادت است.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، سرهنگ ناصرعلیزاده در دوازدهمین سوگواره شمیم یاس با بیان اینکه هر نوع تلاش هنری برای بازتاب مظلومیت اهل بیت و جلوه های ایثار و شهادت ارزشمند است خاطر نشان کرد: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز با هنرنمایی ارزشمند خود در راستای نشان دادن این مهم، نقشی ماندگار از خود به نمایش گذاشته است.

وی افزود: همراهی شهرداری تبریز و به خصوص سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، در برگزاری هر چه با شکوه این سوگواره نیز قابل توجه است و امیدواریم پیام حقیقی این اثر هنری به مخاطبین انتقال داده شود.

فرمانده بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورا با بیان اینکه یکی از مهمترین دغدغه های فرهنگی حاضر تلاش برای مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان علیه مردم ماست، اظهار داشت: ابزار هنر به دلیل اینکه همواره بین مخاطبان و شهروندان قابل فهم و توجه است بسیار مهم است و بهره برداری های ارزشی از آن واسطه ای مناسب برای آن است.

وی افزوده شدن بخشی جنبی برای این سوگواره برای پرداخت به شهید مهدی باکری و شهدای مدافع حرم را نکته ای ماندگار در این اثر یاد کرد و افزود: این بخش به خوبی ادامه مسیر شهادت را از خاندان حضرت رسول تاکنون به ما نمایش داد و امیدواریم که این روند همواره پایدار بماند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

سوال امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.