مراسم بزرگداشت شهدای سالگرد عملیاتهای بدر و خیبر

مراسم بزرگداشت شهدای سالگرد عملیاتهای بدر و خیبر

امروز پنجشنبه مصادف با ۲۰ اسفند مراسم بزرگداشت شهدای سالگرد عملیاتهای بدر و خیبر و آقا مهدی باکری و سرداران عاشورایی در مسجد جامع تبریز برگزار شد.

لذا بنده نیز در مراسم حضور پیدا کردم. مراسم پر شکوهی بود. آدم وقتی به عظمت شهدا فکر می کنه واقعا مات و مبهوت می مونه این قدرت مراسم شهدا همه رو گرد همجمع می کنه، در دم در ایستاده بودم و اکثر شرکت کنندگان را دیدم همه اومده بودند. واقعا اگر وحدت کلمه در تمام عرصه ها حفظ بشه چی میشه، به چهره ها که نگاه می کردم ، طیفهای سیاسی مختلف به چشم دیده می شد. درسته اعمال به نیات هستش ولی ظاهر قضیه که همه دور هم جمع می شوند غیر قابل انکارهست.این فرهنگ شهداست که این قدرت رو داره که همه رو دور هم گرد آورده و واقعا هم خیلی تاثیرگذار است.

در میان شرکت کنندگان فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس را دیدم که چقدر پیر شده اند خیلی ها را مدت زیادی بود که ندیده بودم. از تجدید دیدار چهره به چهره دوستان و رزمندگان که کمتر می بینم لذت بردم و خیلی خوشحال شدم.از میهمانان مدعو به مراسم استاد کلامی زنجانی بود که با اشعارش شور و خماسه خاصی به مراسم بخشید.پایان بخش مراسم سخنرانی سردار غلامرضا جعفری یکی از همرزمان شهید باکری، مشاور فرمانده کل سپاه بود. در حین سخنرانی شاهد ورود وزیر مسکن و شهرسازی بودیم که به همراه دکتر جبارزاده و جمعی از مدیران کل به مجلس وارد و بعد از قرایت فاتحه ای مجلس را ترک کردند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

سوال امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.