ما باید فرهنگ مصرف کالاهای داخلی را در جامعه نهادینه کنیم.

ما باید فرهنگ مصرف کالاهای داخلی را در جامعه نهادینه کنیم.

مسئول سازمان بسیج کارگری آذربایجان شرقی:

ما باید فرهنگ مصرف کالاهای داخلی را در جامعه نهادینه کنیم

مسئول سازمان بسیج کارگری آذربایجان شرقی بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ مصرف کالاهای داخلی در جامعه تاکید نمود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی بسیج کارگری آذربایجان شرقی، مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه عاشورا در نشست مشترک با مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولایت تبریز در سخنانی، بسیج را دارای ظرفیت والا دانست و گفت: حمایت این قشر از کارگران و ترویج روحیه جهادی در بین کارگران ثمرات زیادی برای کشور می تواند داشته باشد.

ناصر علیزاده خاطر نشان کرد: با روحیه بسیجی بوده که کشور تاکنون توانسته مشکلات زیادی که دشمنان برای نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده اند را خنثی کرده و روی پای خود بایستد.

وی تاکید کرد: ما باید فرهنگ مصرف کالاهای داخلی را در جامعه نهادینه کنیم و هر خانواده بداند با مصرف کالای ایرانی زمینه اشتغال برای جوان ایرانی فراهم می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولایت تبریز نیز در این نشست، گفت: بسیج کارگری می تواند با حمایت از این قشر، زمینه های رشد اقتصادی کشور را فراهم کند چراکه امسال نقش کارگران برای آبادانی کشور اهمیت بسزای دارد.

حجت الاسلام محمد نجف پور یادآوری کرد: کارگران در پیروزی انقلاب و آبادانی کشور سهم بسزایی داشته و دارند و بار اصلی این نظام همیشه بر دوش این قشر زحمت کش بوده و آنها بوده اند که در موقع نیاز به میدان آمده و مددکار نظام بوده اند.

وی با اشاره به ماجرای بوسه زدن رسول اکرم(ص) بر دستان کارگر، آن را نشان از اهمیت این قشر عنوان و از مسئولان خواست حمایت بیشتری از این قشر داشته باشند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

سوال امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.