آغاز سال میلادی ۲۰۲۳

آغاز سال میلادی ۲۰۲۳

سال ۲۰۲۳ میلادی مبارک

 

در حالی سال میلادی آغاز میشه که حال جهان زیاد خوب نیست هیچ انسانی دوست نداره شاهد مرگ انسانهای دیگه باشه ، با امید به اینکه در کل دنیا صلح و دوستی برقرار بشه وارد سال جدید میلادی میشیم .

سال جدید میلادی را بر تمام هموطنان مسیحی و کل مسحیان جهان تبریک عرض نموده و برای کل جهان سالی خوب و سرشار از نشاط و شادمانی از خداوند متعال آرزومندم .

یک تبریک ویژه به تمام همکاران استیلایی که چنانکه عده ای از دوستان در جریان هستند هر سال بخاطر ورود به سال جدید کاری ، باشگاه کارآفرینی استیلا هر سال همایش سراسری برگزار می کند با ظهور ویروس کوئید ۱۹ در اواخر سال ۹۸ بعئ برگزاری همایش برج میلاد دو سال پی در پی در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ میلادی (۱۳۹۹و ۱۴۰۰) این همایش بصورت وبیناری برگزار شد در آستانه ورود به سال ۲۰۲۳ خیلی خوشحال بودیم که مجددا در ایام پسا کرونا میتونیم این همایش سراسری رو بصورت حضوری با جمعیت بالای ۲۰۰۰ برگزار کنیم ولی متاسفانه انگار امسال هم این خوشحالی نصیبمون نگشت و در این اوضاع آشفته بازار و وضعیت روحی خراب عموم بازم این همایش رو بصورت وبیناری و لایو از آپارات در روزهای ۸ و ۹ و ۱۰ تجربه کردیم .

ولی خیلی درسها داخل همون ۳۰ درصد محتوای تهیه شده که به اجرا و به نمایش گذاشته شد بود. امیدوارم در سال ۲۰۲۳ دستاوردهای خوبی برای تمام همکاران حاصل گردد.

سپاس ویژه از لیدر بزرگ نیوشا و ینیانگذار باشگاه کارآفرینی استیلا جناب آقای دکتر علی محمد حسن که با تمامیت تمام در کنار سایر لیدرها و مربیان باشگاه کارآفرینی استیلا موجبات اجرای هفتمین همایش سالانه سراسری رو بصورت زنده از کانال آپارات فراهم نمودند.

زنده باد استیلا ، استیلایی عزیز سال جدید میلادی سرآغاز سال جدید کاری بر تو مبارک

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

سوال امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.