پیام تبریک سال ۱۳۹۵ هجری شمسی

پیام تبریک سال ۱۳۹۵ هجری شمسی

خداوند رحمان نوید میلاد سال نو را بر دوش نسیم بهاری گذاشت تا این امانت سبز را به رسم آغازبه خالق سپارد.حلول سال نو،تولد دوباره طبیعت وعید فرخنده وکهن نوروز به عنوان یادگار نیاکان ،پیام‌آور دوستی، عشق و محبت، با لطافت گیاه و خرمی طبیعت برای تحول به مراحل نیکوتر و برتر است.

خداوندمنان را شاکرم که منت نهاد وبرگ دیگری ازفصل بهار را که همیشه نوید بخش امید و تولد دوباره ای برای تمام انسانها ومخلوقات جهان می باشد به رویم گشودو برگ دیگری از فصل زندگی ام را به صندوقچه تاریخ حیاتم خزان کرده و سپرد. خداوند رحمان نوید میلاد سال نو را بر دوش نسیم بهاری گذاشت تا این امانت سبز را به رسم آغازبه خالق سپارد. خدایا روزهای گذشته را برایمان همیشه به عنوان فصول عبرت و آینه انعکاس شکستها و پیروزیها قرار بده تا بتوانیم عینک غرور وخودبینی را در خود شکسته و با عینک بصیرت و معرفت حقایق روزگار را بدانگونه که هست، نظاره گر باشیم و بیآموزیم که چگونه باید زیست و چگونه باید در مقابل عظمت پروردگار و خالق هستی ،متواضع بود وپیشانی برخاکی که به آن باز خواهیم گشت نهاده وسجده شکر به جاآورد. عید فرخنده وکهن نوروز به عنوان یادگار نیاکان، پیام آور دوستی، عشق و محبت با لطافت گیاه و خرمی برای تحول به مراحل نیکوتر و برتر است. خدایا در این فصل از زندگی و حیات دوباره شکرگزار تمام نعمات و قشنگی هایی که برایمان عنایت نموده ای هستیم و با تمام وجود خواستاریم که اندکی نظر و لطف رحمانیت خود را از بندگانت دریغ نفرمایی و همراه با این تحول طبیعت تحول واقعی را در قلوب ما برای رسیدن به مراحل نیکوتر و برتر به منصه ظهور برسان ( آمین یا رب العالمین)

با استعانت ازآفریدگارجهان ، وبه انگیزه ی رستاخیز طبیعت ،فرا رسیدن بهاران شکوهمند را که هنگامه ی تجلی مواهب الهی بر بستر طیبعت است بر تمامی دوستان ،آشنایان و همشهریان و هموطنان عزیزم با آرزوی تعجیل درظهور فرج حضرت صاحب الزمان (عج)، سبزترین ودلنوازترین تبریکات خودرا تقدیم حضورتان می نمایم. امیدوارم تحول طبیعت و فرا رسیدن سال نو نوید بخش افکارنو،کردارنو و تصمیم های نو برای آینده باشد. آینده ای که همه امید داریم بهتر ازسال های گذشته بوده و روزهای سلامتی، شادی، پیروزی، مهر و دوستی و عشق را برای همه ما به ارمغان بیاورد.

بی شک اراده و همت والای من و تو و او، وحدت ما و شما وآنها در نهایت همه را دراحاطه کلمه ای سنگین و وزین به نام امت و ملت گردهم می آورد می تواند نقش بی بدیلی را در شکل گیری امیدهای مان درعرصه های مختلف داشته باشد. روحیه نشاط و شادابی و پویا، می تواند انسان را درپیچ و خمهای عالم هستی ، با شتاب بیشتری به جلو برده و برگهای زرین موفقیت و پیروزی را برایمان به ارمغان آورد.

روزهای آغازین سال ۹۵ مصادف است با روزهای پر شکوه ولادت بزرگ بانوی جهان حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) که بعنوان اسوه ماندگار زن برتر دردنیا برای تمامی بانوان و مادران از الطاف بی کران الهی است باشد که فصلی جدید را به بانوان بزرگوار میهن اسلامی و کل جهان بگشاید تا بتوانند به عنوان همسران جامعه اسلامی و مادران برومند و فداکار فرزندان برومند، جوانان و مردانی غیور و پرتلاش جهت پاسداری از نظام ارزشمند مردم سالاری دینی تحویل جامعه اسلامی و مدنی داده و موجب توسعه ایرانی اسلامی و آباد در جهان را رقم بزنند و مدال فتح تمام عرصه های قلل جهان را به مملکت اسلامی ایران به ارمغان بیاورند.

همسران و مادران ایثارگر این کشور درطول تاریخ و در دوران بحبوحه انقلاب اسلامی و ۸ سال دوران طلایی دفاع مقدس با تقدیم جوانان و فزرندان برومند خود به پای اسلام و انقلاب توانستند این فرهنگ ایثار و شهادت را که از حضرت فاطمه زهرا (س) به ارث برده اند را در قالب مکتب سرخ شهادت قافله سالار دشت کربلا حضرت امام حسین (ع) را به فرزندان خود آموخته و خون پاک این جوانان غیور را به پای پاسداری از این مکتب ریخته و اسامی کوچه و خیابانهای شهرها و روستاها را مزین به نام شهدا بکنند. حال نیز شاهد ادامه این حماسه و ماندگاری این فرهنگ ایثار و شهادت هستیم و می بینیم که چطوربانوان ما زینب گونه درنگهداری ازاین رسالت و امانت بزرگ از جوانان خود گذشته و کبوترانی را در نگهداری از حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) درجبهه های مختلف این دفاع، به پرواز درآورده و تقدیم این مکتب می نمایند.

با یاد وخاطره تمامی شهدای گرانقدر ازصدراسلام تا حال حاضرکه همه مدیون این عزیزان هستیم ازخداوند متعال دراین سال جدید خواستاریم که ما را نیز در زمره ادامه دهندگان راه شهدا و پاسداری از مکتب سرخ شهیدان کربلا ثابت قم بدارد .

با آرزوی طول عمر مقام عظمای ولایت و تمامی دولتمردان و خدمت گذاران صدیق ،از آستان حضرت احدیت مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران کهنسال، مسالت می نمایم.

با تقدیم احترام ناصر علی زاده

۲۹ اسفند ۹۴ درآستانه ورود به سال ۱۳۹۵ هجری شمسی مصادف با ۹ جمادی الثانی سال ۱۳۳۷ هجری قمری و ۱۹ مارس سال ۲۰۱۶ هجری میلادی

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

سوال امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.