آیین گشایش اولین موزه تاریخ و مردم شناسی سردرود بنام ساردوری موزه سی

آیین گشایش اولین موزه تاریخ و مردم شناسی سردرود بنام ساردوری موزه سی

امروز (۱۹ اسفند) جهت حضوردر مراسم آیین گشایش اولین موزه تاریخ و مردم شناسی شهرسردرود بنام ساردوری موزه سی بزودی دعوت شده بودم .

خیلی برایم خوشحال کننده بود به جهت اینکه می بینم گام هایی در جهت حفظ میراث گذشتگان که در واقع به عنوان اصالت یک مردم و یک شهر می باشد برداشته می شود. شورای اسلامی شهر سردردود دریک اقدامی فرهنگی با ارایه طرح گشایش موزه تاریخ ومردم شناسی سردرود از طرف عده ای از فرهیختگان و فعالین فرهنگی شهر سردردود موافقت و پشتیبانی های لازم را انجام و با حمایتهای مالی و معنوی عده ای از اشخاص حقیقی و حقوقی این کاررا ممکن ساختند.

رییس کمیسیون شورای اسلامی شهر سردرود در این کار به همراه جمعی از فعالان فرهنگی و تاریخ دوست پیش قدم بودند که امروز شاهد به ثمر نشستن این کار مهم و فرهنگی بودیم. ابتدا مراسمی در تالار کتابخانه شهید باکری سردرود با حضور مسئولین استانی ، شهری و اساتید برجسته با خیر مقدم رئیس شورای شهر و جمعی دیگر از بانیان این موزه تجلیل شد و در نهایت مراسم گشایش موزه درفرهنگسرای شهرداری سردرود در پارک مره خونی انجام گرفت. بدین جهت این روز برایم خیلی خوش گذشت. امیدوارم همیشه مردم خودشان میراث دار فرهنگ و تمدن و هویت ملی خودشان باشند.

آیین گشایش اولین موزه تاریخ و مردم شناسی سردرود بنام ساردوری موزه سی

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

سوال امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.