رئیس سازمان بسیج کارگری آذربایجان شرقی :باور جنگ اقتصادی در شرایط کنونی از ملزومات تحقق اقتصاد مقاومتی است.

رئیس سازمان بسیج کارگری آذربایجان شرقی :باور جنگ اقتصادی در شرایط کنونی از ملزومات تحقق اقتصاد مقاومتی است.

رئیس سازمان بسیج کارگری  آذربایجان شرقی،گفت: امروز در شرایط حساسی قرار گرفته ایم، جنگ اقتصادی که ایران را هدف قرارداده اول باید آن را باور کنیم واگر بخواهیم اقدام و عمل را در اقتصاد مقاومتی شاهد باشیم باید این شرایط را باور کنیم و با استفاده از تجربیات دوران دفاع مقدس که در برابر جنگ تحمیلی مقاومت مردمی شکل گرفت امروز نیز در مقابل تحریمها باید مقاومت اقتصادی توسط مردم شکل گیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهر، سرهنگ ناصر علیزاده در آیین تجلیل از کارگران و کارآفرینان نمونه شهرستان اهر، اظهار داشت: ملت ایران اسلامی اکنون هرچه به دست آورده اند از برکات ائمه اطهار (ع) بوده، ضمن اینکه کارگرانی که اکنون در عرصه کار و تلاش زحمت می کشند پاسداران جبهه اقتصادی هستند.

وی با اشاره به اینکه کشور ایران در دوران دفاع مقدس بیش از ۱۴ هزار کارگر شهید در راه اسلام و انقلاب تقدیم کرده است، افزود: از مجموع شهدای قشر کارگری، سهم استان آذربایجان شرقی ۴۰۰ شهید است.

رئیس سازمان بسیج کارگری  آذربایجان شرقی ادامه داد: علی رغم این که مقام معظم رهبری چندین سال است در مورد تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید می کنند و سیاست‌های کلی نظام که تحت شعار سال انجام می شود به دولت ابلاغ شده ولی  اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی با یک دست صدا نمی دهد بلکه اولین اقدام و عمل وحدت و همدلی در این زمینه است.

علیزاده بابیان در زمینه اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، اقدام و عملی که نتیجه ی مطلوبی حاصل شود ، اقدامات شایسته ای انجام نگرفته است گفت: امروز در شرایط حساسی قرار گرفته ایم، جنگ اقتصادی که ایران را هدف قرارداده اول باید آن را باور کنیم واگر بخواهیم اقدام و عمل را در اقتصاد مقاومتی شاهد باشیم باید این شرایط را باور کنیم و با استفاده از تجربیات دوران دفاع مقدس که در برابر جنگ تحمیلی مقاومت مردمی شکل گرفت امروز نیز در مقابل تحریمها باید مقاومت اقتصادی توسط مردم شکل گیرد.

وی اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس دشمنان ۸ سال جنگ را به ایران تحمیل کردند و مردم با وحدت و انسجام مثال زدنی در قسمت های مختلف جنگ تحمیلی حضور یافتند که این انسجام نشان از وحدت جهادی بود، بایستی باور کنیم که جنگ امروز اقتصادی یکی از مولفه های تهدیدات نرم دشمن است و دشمن برای شکستن مقاومت ایران تحریم های ناجوانمردانه ای بر علیه کشورمان قرارداد.

رئیس سازمان بسیج کارگری  تصریح کرد: در این شرایط زمانی ناچار هستیم کشور را تجهیز کرده و تنها راه برون رفت از این وضعیت استراتژی شکل گیری مقاومت در اقتصاد است که مقام معظم رهبری نقشه آنرا ترسیم فرموده اند. اگر بر ظرفیت و توان داخلی توجه نکرده و نگاه خود را متوجه حارج کرده و اقتصاد خود را متکی به سایر کشورها قرار دهیم همیشه با مشکل مواجه خواهیم بود.

علیزاده با اشاره به محورهای اساسی بیانات مقام معظم رهبری در اولین روز سال در مشهد مقدس گفت: خروج از رکود، حمایت از تولید ملی و رفع معضل بیکاری باید در اولویت کار قرارگاه اقتصاد مقاومتی قرار گیرد و در این راستا راه اندازی مجدد کارخانجات و واحدهای تولیدی در حال رکود و تعطیلی از مصادیق عملی اقتصاد مقاومتی در امسال خواهد بود.در بحث حمایت از تولید ملی مبارزه با قاجاق کالا، توازن در بازار واردات و صادرات، ارتقاء کیفیت تولیدات داخلی با نظارت های مستمر و نهادینه کردن مصرف تولیدات داخلی از جمله اقداماتی است که باید توسط سازمانها و دستگاه های مرتبط هم در دولت و هم در مجلس توسط نمایندگان و هم قوه قضاییه پی گیری و عملی گردد.

علیزاده با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب خطوط قرمز مذاکرات هسته ای را مشخص کرده بودند و در نهایت برجام شکل گرفت ولی در اجرای برجام نمی توان به آمریکایی ها اعتماد کرد، یادآور شد: آمریکا اکنون ایران هراسی را در دنیا ترویج می کند ودر واقع مشکل ما با استکبار مربوط به برخورد دو فکر می باشد در یک طرف اسلام و استکبار ستیزی و در طرف دیگر تفکر استکباری آمریکا و قطعاً نظام و انقلاب اسلامی ایران برپایه استکبارستیزی قرار گرفته است.

گفتنی است این همایش به همت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حوزه بسیج کارگری شهرستان اهر مصادف با سالروز ولادت بزرگ پاسدار اسلام حضرت امام حسین (ع) در سالن امفی تاترسازمان تبلیغات برگزار گردید که تمام مسئولین شهرستان از جمله آیت ا… حاجی زاده امام جمعه اهر و فرماندار ، فرمانده سپاه ناحیه اهر و نماینده محترم ولی فقیه در سپاه ناحیه اهر حضور داشتند و در این مراسم از کارگران و کارآفرینان نمونه اهر با اهداء لوح و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام /

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

سوال امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.