جلسه هم اندیشی فرماندهان بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورا با کمیته امداد استان برای مشارکت در برنامه های ماه مبارک رمضان  برگزار گردید.

جلسه هم اندیشی فرماندهان بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورا با کمیته امداد استان برای مشارکت در برنامه های ماه مبارک رمضان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی بسیج کارگری سپاه عاشورا، ناصر علیزاده مسئول سازمان بسیج کارگری آذربایجان شرقی در این جلسه گفت: خدمات کمیته امداد در جامعه مشهود است. علیزاده افزود: سازمان بسیج مستضعفین بایستی موضوع امداد و کمک به محرومان و مستضعفین جامعه را با لبیک به فرمایشات رهبر انقلاب همچون سال های جنگ در جامعه تبیین و تبدیل به گفتمان عمومی جامعه نماید. وی عرصه اقتصادی کنونی کشور را جنگ تمام عیار اقتصادی دانست و خاطر نشان کرد: آسیب پذیری اقشار ضعیف جامعه در این موضوع بیشتر است.

مسئول سازمان بسیج کارگری آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه هر کمک کوچکی تبدیل به کارهای بزرگ خواهد شد، افزود: تصمیم جمعی بر فقرزدایی از جامعه است و کارهای تبلیغی در این خصوص سازنده می باشد.

علیزاده تنها حضور دولت در این عرصه را کافی ندانست و تأکید نمود: بایستی بسیجی وار وارد میدان شده و قدم‌های خوبی در این خصوص برداریم.

دشتی مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی در این جلسه با اشاره به این که تعداد ۶۹۷۰۰ خانواده مددجو تحت پوشش کمیته امداد استان هستند، افزود: در سال ۹۴ مبلغ ۱۲۲ میلیارد تومان اعتبار دولتی و ۷۰ میلیارد تومان کمک مردمی به این خانواده‌ها تعلق گرفت.

وی گفت: نقش این قشر از جامعه در ۳۷ سال گذشته از انقلاب بی بدیل بوده و وظیفه ما کمک به آنان می باشد. دشتی با رد این مطلب که فساد در حاشیه شهر بیشتر می باشد، گفت: در خانواده های مرفه تخلف پنهان و در خانواده های فقیر آشکار است و به همین جهت است که فساد بیشتری از حاشیه شهرها گزارش می شود.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با ذکر اینکه عیادت و دلجویی از خانواده های تحت حمایت در ماه مبارک رمضان بصورت گسترده انجام می‌گیرد، ابراز امیدواری کرد: این موضوع امسال پرشورتر از سال های گذشته انجام پذیرد.

وی طرح محسنین در قالب حمایت از یتیمان را یکی از برنامه های تاثیرگذاری دانست که به دستور پرویز فتاح مدیرکل کمیته امداد کشور از سال ۹۴ در کشور در حال انجام است.گفتنی است مسئول سازمان بسیج کارمندی سپاه عاشورا و فرماندهان حوزه و پایگاههای کارگری و کارمندی استان در ادامه این جلسه به ارائه نظرات و پیشنهادات سازنده خود پرداختند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

سوال امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.