دومین جلسه شورای عالی قشر بسیج کارگری آذربایجان شرقی در سال ۹۵

دومین جلسه شورای عالی قشر بسیج کارگری آذربایجان شرقی در سال ۹۵

به میزبانی بانک توسعه تعاون مدیریت شعب آذربایجان شرقی:

شورای عالی قشر بسیج کارگری آذربایجان شرقی برای دومین بار در سال ۹۵ تشکیل جلسه داد.

جلسه شورای عالی قشر بیسج کارگری آذربایجان شرقی برای دومین بار در سال ۹۵ در محل اتاق جلسات بانک توسعه تعاون سرپرستی شعب آذربایجان شرقی تشکیل گردید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی بسیج کارگری سپاه عاشورا، جلسه شورای عالی قشر بسیج کارگری آذربایجان شرقی برای دومین بار در سال ۹۵ در محل اتاق جلسات بانک توسعه تعاون سرپرستی شعب آذربایجان شرقی تشکیل گردید.

غفور اصغر رضایی مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی در این جلسه ضمن خیر مقدم آمادگی این بانک را در جهت کمک به ماموریت های بسیج اعلام نمود. وی گفت: بسیج چشم چراغ این ملت است و بانک توسعه تعاون جزئی از بسیجیان می باشد.

دکتر محمدعلی عسگری رئیس شورای عالی قشر بسیج کارگری آذربایجان شرقی در این جلسه توجه به اهتمام بیشتر جهت حل مشکلات صنعت استان خواستار شد. وی ایجاد اشتغال برای جوانان را از مهمترین موضوعات اقتصاد مقاومتی دانست و بر لزوم ورود بسیج با تمام قدرت در این عرصه در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری تاکید نمود. عسگری موضوعات مربوط به مقاوم بودن اقتصاد و برون زدایی و توجه به اقتصاد دانش بنیاد، عدم وابستگی به نفت و فرهنگ و روحیه جهادی را از جمله موضوعات مورد بحث بیان نمود.

ناصر علیزاده مسئول سازمان بسیج کارگری آذربایجان شرقی در این جلسه حمایت از واحدهای صنعتی در رکود را امری ضروری دانست و خواستار اقدام و عمل جدی در خصوص اقتصاد مقاومتی در استان و کمک به احیای واحدهای صنعتی راکد شد. وی فرهنگ سازی عمومی جامعه را در راستای کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی امری ضروری دانست.

مسئول سازمان بسیج کارگری آذربایجان شرقی در ادامه با ارائه پرده نگاری به بیان مشکلات صنعت استان و راهکارهای موجود در این خصوص پرداخت.

سید تقی طاها معاون راهبردی سپاه عاشورا نیز در این جلسه افزود: اقتصاد مقاومتی براساس اصل ۴۴ قانون اساسی تکیه بر مردم است و تخصیص بهینه منابع بر نیازهای اولویت‌دار می‌باشد. وی خواستار نگاه واقع گرایانه بر اقتصاد و استفاده از آموزش های روز و یافتن الگوهای برتر در دنیا گردید.

عبدالرحمان ارشدی جانشین شورای عالی قشر بسیج کارگری آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با بیان اینکه آشنایی با قانون واردات است ولی با قانون صادرات خیر، افزود: بهره وری تولید در کشور ما در مقایسه با اروپا یک به چهار است و این موضوع سبب قیمت تمام شده بالاتر و عدم رقابت پذیری می گردد.

مدیرعامل شرکت ریخته گری تراکتورسازی تبریز افزود: تجارت در کشور ما صنعت و اقتصاد را ساپورت نمی‌کند و این موضوع پاشنه آشیل اقتصاد ما است.

ارشدی ریشه تمامی مشکلات در صنعت را نبود آموزش و آموزش های غلط دانست. وی افزود: برای اولین بار در سی و هفت سال گذشته در سال ۹۴ تراز تجاری کشور با یک میلیارد دلار مثبت اعلام شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

سوال امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.