حضور دکتر ناصر علی زاده در جشن یکسالگی خط سوم، نشست شعر معاصر آذربایجان

حضور دکتر ناصر علی زاده در جشن یکسالگی خط سوم، نشست شعر معاصر آذربایجان

همزمان با برگزاری چهل و پنجمین نشست شعر خط سوم، این نشست شعر، یکسالگی حضور مستمر خود را به جشن نشست .

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، در این آیین تولد که با حضور چهره های ممتاز ادبی تبریز و استان، اصحاب فرهنگ وهنر و حضور افتخاری دکتر قدیر گلکاریان برگزار شده بود به فرصتی برای بازخوانی اهداف و مسیر طی شده این محفل شعری بدل شد.

استاد صمد رحمانی در این نشست با قدردانی از برگزار کنندگان این محفل شعر خاطر نشان کرد: به باور من این محفل شعر به عنوان یکی از موفق ترین جریان های ادبی است که تواسنته کارنامه موفقی از خود برجای بگذارد.

این نویسنده شاخص اظهار داشت: هر چند در ظاهر امر، این طور به ظنر می رسدکه این محفل شعر صرفا جلسه ای دوساعته در طول هفته است که با گردهم آوردن شاعران و فعالان ادبی، جلسه شعرخوانی برگزا می کند، اما باید اذعان داشت که این انجمن چیزی فراتر از آن است چرا که افراد حاضر در آن را به همراهی با فرهنگ، ادبیات و هنر همراه می کند.

وی اظهار داشت: نقش انجمن های ادبی در تحقق و پیشبرد اهداف فرهنگی بسیار موثر است و می توان نسبت به پرورش چهره های ادبی امیدوار بود.

استاد رحمانی با بیان اینکه این محفل ها در همه جای دنیا بسترهای مناسبی برای پرورش چهره های ادبی است افزود: بسیاری از شاعران و ادیبان مطرح جهان از رهگذر این انجمن ها به آسمان شعر و ادب راه یافتهاند.

استاد ایوب شهبازی نیز در این آیین با قدردانی از برگرای و استمرار این محفل ادبی خاطر نشان کرد: هرگونه تلاش برای توجه به هویت و فرهنگ بومی تبریز ارزشمند است و باید از کساین که در این راستا فعالیت می کنند صمیمانه قدردانی نمود.

وی استمرار این جریان را برخلاف ظاهر ساده آن بسیار دشوار خواند و افزود: برای ارتقای ادبیات نیاز به همتی داریم که جز از شیفتگان این حوزه بر نمی آید و باید این را قدر دانست.

این نشست شعر، با اجرای موسیقی توسط استاد مسعود امیرسپهر با همراهی پیانو همراه بود که با استقبال گسترده همراه بود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

سوال امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.