دیدار جمعی ازرزمندگان گردان حبیب بن مظاهر با یک رزمنده گردان در اولین روز هفته دفاع مقدس

دیدار جمعی ازرزمندگان گردان حبیب بن مظاهر با یک رزمنده گردان در اولین روز هفته دفاع مقدس

به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس روز چهرشنبه مصادف با ۳۱ شهریور و اولین روز هفته دفاع مقدس، جمعی از رزمندگان گردان حبیب بن مظاهر لشکر ۳۱ عاشورا با همرزم و همسنگر خود دیدار و از خدمت صادقانه سی ساله آقای ناصر علیزاده در لیاس پاسداری ،تقدیر نمودند.

دکتر ناصر علی زاده از یادگاران دفاع مقدس کو از رزمندگان گردان حبیب بن مظاهر لشکر ۳۱ عاشورا بودند که در روزهای اخیر در آخرین سمت خود به عنوان خادم کارگران و کارفرمایان عرصه تولید و صنعت ، مسئول سازمان بسیج کارخانجات استان ، بعد از ۳۰ سال خدمت صادقانه به افتخار بازنشستگی نایل آمدند. جمعی از رزمندگان گردان حبیب لشکر ۳۱ عاشورا این فرصت را غنیمت شمرده و به نمایندگی از تمام رزمندگان گردان با حضور در منزل ایشان، ضمن تجدید دیدار خوبان حبیب ، از خدمات صادقانه همرزم خود در لباس بسیجی و سپاهی ، تقدیر و دل جویی نمودند.

گفتنی است این رسم خوشایندی است که بعد گذشتن سالها از دوران طلایی دفاع مقدس در مناسبتهای مختلف ، فرصت تجدید دیدار رزمندگان و دل جویی از یکدیگر توسط عده ای از این عزیزان مهیا و فراهم گردیده است. جا دارد از پشتیبانی و حمایتهای فکری سرداران و فرماندهان عزیز این گردان از جمله سردار سید فاطمی، سردار سوداگر و سردار مطلق عزیز سپاسگزاری نموده و از برادر جانباز و بسیار عزیزمان جناب مهندس غلامرضا سعیدی که در راه اندازی گروه خوبان حبیب در جهت جمع آوری خاطرات رزمندگان گردان و همچنین برنامه ریزی در خصوص تجدید دیدار رزمندگان زحمات زیادی را متقبل شده اند و می شوند، تقدیر و تشکر نماییم.

                                                                                                                    روابط عمومی و اطلاع رسانی خوبان گردان حبیب بن مظاهر 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

سوال امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.