بهترین شرکت بازاریابی شبکه ای در ایران کدام شرکت است ؟

بهترین شرکت بازاریابی شبکه ای در ایران کدام شرکت است ؟

بهترین شرکت بازاریابی شبکه ای در ایران کدام شرکت است ؟ در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم ؟

این طبیعی است که یک شخص، قبل از شروع فعالیت خود در یک شرکت ، از این موضوع اطلاع داشته باشد که شرکت مد نظر در حوزه ی کاری خود در بین رقیبان

در چه جایگاهی حضور دارد .

ما نیز بر آن شدیم تا با تهیه مقاله ای ، پاسخی برای این پرسش پیدا کنیم . در ادامه با شرکت نفیس همراه باشید .

شروع کار با شرکت های بازاریابی شبکه ای

افرادی که شروع به فعالیت در یک شرکت بازاریابی شبکه ای می کنند به جز اطلاعاتی که پرسنل آن شرکت، بازاریاب ها و دیگر افراد شاغل در شرکت در رابطه با محصولات

و در رابطه با خود شرکت در اختیار آنها قرار می دهند اطلاعات دیگری ندارند و اغلب دچار نیز تردید می شوند .

شاید شما بخواهید بدانید که کدام شرکت بازاریابی شبکه ای تخلفی داشته است یا اینکه بخواهید بدانید کدام شرکت مجوز فعالیت دارد .

برای دریافت جواب سوالات خود در زمینه مجوز و تخلفات شرکت های بازاریابی شبکه ای می توانید به لینک زیر مراجعه کنید .

سایت ایران هشدار

موفق ترین شرکت نتورک ایران

رتبه بندی بهترین شرکت بازاریابی شبکه ای در ایران و دنیا

با توجه به نوپا بودن این صنعت در کشور ما و وجود مشکلات ریز و درشت زیر ساختی و فرهنگی در کشور تاکنون رتبه بندی از شرکت های بازاریابی شبکه ای ارئه نشده است .

اما تیم ما در نظر دارد با بررسی کاملا عادلانه در این حوزه یک رتبه بندی از شرکت های بازاریابی شبکه ای ارائه نماید .

اما در دنیا قضیه کاملا متفاوت است، و هر سال یک رتبه بندی از تمام شرکت ها ارئه می شود که یکی از آنها رتبه بندی شرکت های بازاریابی شبکه ای است.

این رتبه بندی بر اساس آمار رسمی صورت می گیرد و  همچنین اطلاعات بسیار دقیق در مورد میزان فروش شرکت ها، تعداد بازاریابان، امتیاز شرکت ها از نظر رضایت مشتریان در اختیار علاقه مندان به مشارکت در این حرفه قرار می گیرد.

رتبه بندی شرکت های بازاریابی شبکه ای در ایران

معیار های رتبه بندی شرکت های بازاریابی شبکه ای

در رتبه بندی جهانی برای شرکت های بازاریابی شبکه ای چند عامل مهم به عنوان اصول رتبه بندی مورد توجه قرار گرفته بود .

عوامل مهم در رتبه بندی عبارت است از :

  • طرح درآمدی شرکت
  • محصولات شرکت
  • سابقه شرکت
  • رضایت مشتریان

طرح درآمدی شرکت

اولین معیار طرح درآمدی شرکت است ، در طرح درآمدی مهم ترین مسئله تمرکز برخرده فروشی و پرداخت متناسب پورسانت به سطوح مختلف است. در برخی از شرکت ها عده کمی که در رأس هرم شرکت قرار دارند پورسانت بالایی را دربافت کرده و عده زیادی که در قاعده هرم قرار دارند پورسانت کمی را دریافت می کنند. یک طرح درامدی عادلانه پورسانت ها به نسبت متناسب بین سطوح توزیع می گردد.

به نظر من نباید اینطور باشد که چون فردی راس هرم است باید درآمد بالا داشته باشد باید یک طرح عادلانه برای پرداخت پورسانت ها وجود داشته باشد تا هیچ کس ضرر نکند .

محصولات شرکت

دومین معیار که بسیار هم مهم است محصولات آن شرکت است .

اکثر شرکت های مطرح خودشان تولید کننده هستند و محصولات خود را به فروش می رسانند .

یعنی محصولات ارائه شده توسط آنان محصولی منحصر به فرد است که توسط سایر شرکت ها توزیع نمی گردد.

علاوه بر منحصر به فرد بودن قیمت و کیفیت محصولات نیز در روند ارزشیابی شرکت تأثیر گذار است. بهترین قیمت برای محصولات قیمتی است که از قیمت کالاهای مشابه در بازار بالاتر نبوده و بتواند مشتریان را راضی نگه دارد.

سابقه شرکت

سومین معیار سابقه شرکت است ، به گفته ریچارد پو در کتاب موج چهارم قدرت شرکت های بازاریابی شبکه ای در ۵ سال ابتدایی مشخص می شود .

به گفتهٔ ریچارد پو در کتاب موج چهارم، قدرت کمپانی‌های شبکه‌ای در پنج سال اول کاری مشخص می‌گردد. یک کمپانی در ۲ سال اول فعالیت خود، بیش از ۵۰٪ احتمال شکست دارد و کمپانی که ۵ سال به تعهدات خود عمل کند، احتمال شکستش به ۱٪ خواهد رسید.

قبل فعالیت در هر شرکت بازاریابی شبکه ای باید سابقه آن شرکت را هم بررسی کنید .

پرفروش ترین شرکت بازاریابی شبکه ای در ایران

رضایت مشتریان

چهارمین اصل رضایت مشتریان آن شرکت است ، شرکت مورد نظر از پشتیبانی خوبی برخوردار باشد .

رضایت مشتری و بازاریاب از مهم ترین نکاتی است که در تمامی شرکت های مطرح دنیا مورد توجه قرار گرفته و به عنوان اصلی ترین معیار در رتبه بندی شرکت شناخته می شود.

باید رتبه بندی در حوزه ی بازاریابی شبکه ای وجو داشته باشد تا به افراد عادی کمک کند بهترین شرکت را برای خود انتخاب کنند .

این رتبه بندی ها شرکت ها را تشویق می کند که قانونی و عادلانه کار کنند تا هم در رتبه های بالاتر قرار بگیرند و هم سود بیشتری را نسب خود کنند

همچنین بازاریابان و مشتریان نیز موازی با شرکت از مزایا و سود خوب بهره مند می شوند .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

سوال امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.