در آستانه برگزاری بزرگ ترین رویداد کارآفرینی کشور

در آستانه برگزاری بزرگ ترین رویداد کارآفرینی کشور

رویداد بزرگ کارآفرنی کشور تحت عنوان سومین همایش ۱۰۱۰ استیلا برگزار خواهد شد.

در کسب وکاری که هر سال توسعه و رشد بی نظیری رو به نمایش می گذارد باید خیلی تامل کرد و رمزو راز این موفقیت رو در جامعه ترمیم داد.

امروزه واژه ای به نام استیلا توانسته است انسان های با تفکر و خلاق را بسوی خود جذب کرده و در شبکه ای فروش یک محصول و یک برند که در عرض ۶ سال فعالیت و بهره گیری از تجربه هشتاد سال در تجارت چای با نام نیوشا موفق و بسیار عالی در بحث کارآفرینی عمل نماید . این باشگاه با فعالیت گسترده خود می تواند نقش خود را در پاسداشت ارزش هایی والایی همجون توسعه اقتصاد مولد در بحث تولید کالای ایرانی با مدیریت جوان و هوشمند در یک کارخانه مدرن بدرستی ایفا کرده و هر سال بر جمعیت این باشگاه بیافزاید.

همایش سالانه استیلا رویدادی است که دو سال قبل شکل گرفت و در سال ۹۵ اولین همایش این باشگاه با حضور ۷۰۰ نفر در تهران برگزار گردید. در سال ۹۶ این رخداد بزرگ کارآفرینی در کشور در ۱۰ دیماه در فرهنگسرای بزرگ بهمن تهران با حضور نزدیک به ۱۷۰۰ نفر تکراری پر هیجان داشت.

و اما امسال در تاریخ ۱۰ ماه دهم این رویداد بزرگ تاریخ به چه رویکردی و با حضور چه تعداد از این نفرات کارآفرین بصورت ملی و کشوری و در کجا اتفاق خواهد افتاد سوالاتی است که باید در انتظار جزییات برگزاری این همایش باشیم .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

سوال امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.