چرا باید به فکر راه اندازی کسب و کار اینترنتی باشیم؟

چرا باید به فکر راه اندازی کسب و کار اینترنتی باشیم؟

کسب و کار اینترنتی چیست؟

با توجه به پیشرفت تکنولوژی اینترنت به یک منبع پولساز تبدیل شده است. شاید بپرسید که اصلاً کسب و کار اینترنتی چیست؟ به مجموعه کارهایی که در فضای اینترنت جهت درآمدزایی و ارائه محصول و خدمات به صورت کاملا آنلاین صورت می گیرد کسب و کار اینترنتی می گویند. با یک تحقیق ساده می بینید که اغلب کسب و کارهای سنتی و فیزیکی به سمت کسب و کار های اینترنتی کشیده شدن و این نشانه این است که به مرور زمان کسب و کارهای اینترنتی جایگزین کسب و کارهای سنتی می شود.

اینترنت یک فرصت بسیار عالی است برای افرادی که سرمایه زیادی برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی ندارند. اگر به دنبال کسب درآمد هستید و میخواهید یک کسب و کار راه اندازی کنید بهترین گزینه می‌تواند راه اندازی کسب و کار اینترنتی برای شما باشد.

 

چرا باید به فکر راه اندازی کسب و کار اینترنتی باشیم؟

چرا باید به فکر راه اندازی کسب و کار اینترنتی باشیم؟

جواب این سوال خیلی واضح و مشخصه، در ادامه تمام دلایل اینکه چرا باید به فکر راه اندازی کسب و کار آنلاین در اینترنت باشید را گفتم!

  • کسب و کارهای آنلاین  اصلا نیاز به سرمایه بالایی نداره، شما با سرمایه بسیار کمی میتونید یک کسب و کار اینترنتی پولساز راه اندازی کنید. البته در ادامه در مورد سرمایه لازم برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی گفتم که به چقدر سرمایه اولیه نیاز دارید.
  • در هر سنی میتونید کسب و کار آنلاین خودتون راه اندازی کنید. برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی هیچ محدودیت سنی وجود نداره و میتونید همین الان کسب و کارتان را در اینترنت راه اندازی کنید.
  • در کسب و کارهای آنلاین اصلا جنسیت مهم نیست! شما چه خانوم باشید و چه اقا میتوانید کسب و کارتان را در اینترنت راه اندازی کنید.
  • یکی از باورهای اشتباه نسبت به کسب و کار اینترنتی اینه که خیلی از افراد فکر میکنند کسب و کارهای اینترنتی منسوخ شده است و کسی حاضر نیست از طریق اینترنت محصولی را تهیه کند، اما شما با یک جستجو ساده میتونید ببینید که دیجی کالا بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران روزانه بالای ۳۰ میلیارد تومان فروش اینترنتی دارد.
  • در کسب و کارهای اینترنتی هیچ سقف درآمدی وجود ندارد! اگر اصولی کسب و کار آنلاین‌تان راه اندازی کنید بعد از ۱ الی ۲ سال خیلی راحت میتوانید به درآمدهای بالای ۱۰۰ میلیون تومان برسید.
  • شما به عنوان شغل دوم میتوانید کسب و کار آنلاین‌تان را راه اندازی کنید. اگر کارمند یا دانش آموز و دانشجو هستید میتوانید در کنار کار و تحصیلاتتان کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی کنید.
  • اگر شغل آزاد مثل فروشندگی هم دارید میتوانید کسب و کارتان را در اینترنت راه اندازی کنید. به عنوان مثال ممکن است شما یک فروشگاه فیزیکی کیف و کفش داشته باشید، شما میتوانید خیلی راحت با راه اندازی کسب و کار اینترنتی‌تان محصولاتتان را در اینترنت بفروشید. برای فروش محصولاتتان به صورت اینترنتی فقط و فقط به یک فروشگاه اینترنتی نیاز دارید. البته در ادامه در مورد راه اندازی و ساخت فروشگاه اینترنتی پرداختیم.
  • اگر هیچ محصول و خدماتی ندارید باز هم میتوانید در اینترنت کسب و کارتان را راه اندازی کنید، پس اصلا جای نگرانی نیست!
  • برای کسب و کار در اینترنت به هیچ مجوزی نیاز ندارید. برای همین است که هر کسی میتواند کسب و کار آنلاینش را راه اندازی کند.

۱۲ شغل اینترنتی پولساز در ایران

 

در این مطلب ما شما را میخواهیم با پولسازترین مشاغل اینترنتی اشنا کنیم که شما خیلی راحت میتوانید با راه اندازی یکی از این ایده ها و ادامه ی ان زندگی خود را متحول کنید 
پس اگر واقعا میخواهید در زندگی خود تغییر و تحول ایجاد کنید همراه ما باشید .

معرفی ۱۲ شغل اینترنتی پردرآمد در ایران:

 

مشاغل اینترنتی

۱_شغل اینترنتی ۱ ساخت اپلیکیشن کاربردی  :

یکی از شغل اینترنتی مهم که خیلی راحت میتوانید از ان کسب درامد کنید طراحی یک برنامه ی کاربردی  و خلاقانه برای گوشی های اندروید و ایفون میباشد . اگر دقت کنید میبینید که تلفن های همراه همه جا هستند و روز به روز در حال افزایش پیدا کردن هستند  .
شما با داشتن یک ایده ی خلاق و جذاب میتوانید خیلی راحت به درامد فوق العاده ای در ماه برسید . زمان گذاشتن برای طراحی یک اپلیکیشن و فروش ان خیلی ارزش دارد زیرا روشی حرفه ای برای کسب درامد اینترنتی و رسیدن به درامد بسیار بالایی میباشد .
اگر واقعا شما به برنامه نویسی اندروید و ios  علاقه دارید و یا اینکه یک برنامه نویس هستید  خیلی راحت میتوانید زندگی خود را متحول کنید . اگرم واقعا برنامه نویسی نیستید در ادامه ما شما را با چند شغل اینترنتی که اصلا نیاز نیست برنامه نویسی باشید اشنا خواهم کرد پس همراه ما باشید.

۲_دومین شغل اینترنتی طراحی سایت :

یکی دیگر از شغل های اینترنتی پر درامد و پرسود که در سطح جهان خیلی طرفدار دارد طراحی سایت میباشد . البته این را بدانید که برای طراحی سایت اصلا نیازی به برنامه نویسی وب نیست شما برای طراحی سایت میتوانید از سایت ساز های رایگان و cms  های رایگان استفاده کنید . خیلی از افراد فکر میکنند که برای راه اندازی و طراحی سایت باید برنامه نویسی بلد باشند و یا اینکه اگر برنامه نویسی نمیدانند باید بابت راه اندازی و ساخت سایتشان هزینه های زیادی پرداخت کنند در صورتی که اصلا اینطور نیست!

شما برای اینکه وبسایت راه اندازی کنید به هیچ علم برنامه نویسی و کدنویسی نیاز ندارید. به لطف بزرگ سیستم های مدیریت محتوا مثل وردپرس راه اندازی و ساخت سایت برای تمام افراد ممکن شده است و بدون اینکه برنامه نویسی بلد باشید میتوانید سایت راه اندازی کنید. اگر کار با سیستم های مدیریت محتوا را یاد بگیرید میتوانید با طراحی سایت درآمدزایی داشته باشید. البته برای کسب درآمد از طراحی سایت نیازی به راه اندازی شرکت و دفتر ندارید. بسیاری از افراد توانسته اند با یادگیری طراحی سایت کار در منزل خود را راه اندازی کنند و به درآمد میلیونی برسانند.

اگر به مبحث طراحی سایت علاقه دارید میتوانید این ایده را جهت راه اندازی کسب و کار اینترنتی تان انتخاب کنید و با طراحی سایت برای دیگران کسب درآمد کنید.

مهارت طراحی سایت اصلا نیاز به بلد بودن علم برنامه نویسی مثل Html , Css, js ,php و … ندارد . شما دوستان عزیز خیلی راحت میتوانید بدون برنامه نویسی طراحی سایت را یاد بگیرید و پروژه های طراحی سایت انجام بدهید برای طراحی سایت بدون کد نویسی میتوانید از سایت اکادمی سبز استفاده کنید .

۳_سومین شغل اینترنتی فروش فالوور و لایک اینستاگرام :

یکی دیگر از مشاغل اینترنتی پردرامدفروش فالوور و لایک اینستاگرام میباشد  . میزان درآمد از سیستم بسیار بالا میباشد . شما با راه اندازی این سیستم خیلی ساده میتوانید به درامد بالایی دست پیدا خواهید کرد . میزان سقف درامدزایی از این سیستم میتواند ماهانه چندین میلیون تومان باشد .

همان طور که میدانید شبکه ی اجتماعی اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی میباشد  که روزانه افراد زیادی در این شبکه ی اجتماعی عضو میشوند. شما برای راه اندازی این سیستم فروش فالوور اینستاگرام به هیچ سرمایه خواصی نیاز ندارید و خیلی ساده میتوانید این سیستم را برای خود  راه اندازی کنید . اگر این سیستم را راه اندازی کنید قطعا با روزی ۲ الی ۳ ساعت کار در منزل به درآمد باور نکردنی دست پیدا خواهید کرد .

میزان درامد زایی از این سیستم ۱۰۰ درصدی است اگر همان گونه که به شما اموزش میدهیم عمل کنید قطعا نتیجه ی مطلوب را میگیرید و به استقلال مالی دست پیدا خواهید کرد .

اگر واقعا میخواهید یک کسب و کار اینترنتی راحت با حاشیه سود بسیار بالا داشته باشید من این شغل اینترنتی را به شما توصیه میکنم . برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید .

۴_چهارمین شغل اینترنتی ساخت فروشگاه اینترنتی :

چهارمین ایده شغل اینترنتی برای شما دوستان عزیز داشتن یک فروشگاه اینترنتی میباشد که در کشور ما خیلی مرسوم شده است همان گونه که میبینیم با پیشرفت علم بیشتر کسب و کار ها به سمت اینترنت کشیده شده اند .

باز هم بگم که برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی اصلا نیاز به علم برنامه نویسی نیست  شما خیلی راحت میتوانید با چند قدم ساده میتوانید فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید و خیلی سریع به درامد اینترنتی بسیار بالایی برسید .

در فروشگاه اینترنتی خود شما میتوانید محصولاتی که تولید میکنید و یا محصولاتی را که دارید ارائه بدهید که این محصولات میتوانند به صورت فیزیکی و یا دانلودی باشند که محصولات فیزیکی مثل یک طرح دستی , تابلو نقاشی , عطر ,  لوازم جانبی گوشی  و…  و محصولات دانلودی میتواند تخصص شما باشد که شما ان تخصص را در قالب فایل دانلودی ارائه میدهید و برای فروش قرار میدهید .

۴_پنجمین شغل اینترنتی خرید و  فروش دامنه :

یکی دیگر از شغل اینترنتی خرید و فروش دامنه میباشد . افراد زیادی هستند که از خرید و فروش دامنه به درآمد اینترنتی بسیار بالایی رسیده اند و این شغل به زمان و سرمایه کمی نیاز دارد . شما دوستان عزیز میتوانید با قیمت بسیار پایین یک دامنه را خریداری کنید  و ان را با قیمت بالا تری برای فروش قرار بدهید برای این کار لازم است در سایت های حراج دامنه عضو شوید .

۶_ششمین شغل اینترنتی وبلاگ نویسی تخصصی :

یکی دیگر از مشاغل اینترنتی با هزینه ی کم وبلاگ نویسی تخصصی میباشد . اگر به نوشتن خیلی علاقه دارید این شغل میتواند گزینه ی خوبی برای شما باشد .شما با نوشتن موضوعات خاص و با ایجاد یک وبلاگ برای خودتان میتوانید به درامد بالایی برسید .

طراحی یک وبلاگ نیاز به دانش خاصی ندارد و شما میتوانید خیلی راحت و ساده یک وبلاگ خیلی حرفه ای برای خود ایجاد کنید . اگر زمان تایپ کردن دارید میتوانید با تایپ کردن به درامد بسیار بالایی در ماه برسید.

۷_هفتمین شغل اینترنتی طراحی قالب و افزونه وردپرس :

یکی دیگر از شغل اینترنتی پر درامد برای برنامه نویسان وب طراحی قالب و پلاگین برای سایت های وردپرسی میباشد . اگر شما با زبان های برنامه نویسی وب اشنا هستید خیلی راحت میتوانید به درامد بسیار بالایی از طریق طراحی قالب و افزونه وردپرس برسید . میتوان گفت این شغل اینترنتی میتواند به عنوان سرمایه باشد .
شما هر قالبی را که طراحی میکنید میتوانید در مارکت های ایرانی و خارجی ان را قرار بدهید و بفروشید البته شما از این طریق میتوانید درامد دلاری هم کسب کنید . شما با طراحی چند قالب و افزونه وردپرس حرفه ای  و انتشار ان در بازار اینترنتی ایران و جهان مثل تم فارست و… خیلی راحت به درامد بسیار بالایی خواهید رسید .

۸_هشتمین شغل اینترنتی سئو و بهینه سازی وبسایت :

یکی دیگر از مشاغل اینترنتی پر درامد سئو و بهینه سازی وبسایت ها میباشد . شما اگر به یک متخصص سئو تبدیل شوید خیلی راحت میتوانید پروژه های سئو انجام بدهید که درامد بسیار بالایی دارد . این را بدانید که برای سئو و بهینه سازی سایت اصلا نیاز به علم کد نویسی و زبان برنامه نویسی خاصی نیست .

علم سئو مانند علم برنامه نویسی نیست  با یاد گیری سئو میتوانید اینده ی خود را تضمین کنید ولی برای یاد گیری این شغل اینترنتی باید زمان بگذارید تا خیلی زود به یک متخصص سئو حرفه ای تبدیل شوید . سئو علمی است که از طریق تجربه بدست می اید و شما باید ان را تجربه کنید به هر حال سئو نیز میتواند یک شغل اینترنتی  پر درامد باشد .

۹_نهمین شغل اینترنتی تدریس مجازی و برگزاری وبینار :

یکی دیگر از مشاغل اینترنتی پرسود و بسیار پر درامد میتواند از برگذار کردن سمینار ها و کلاس های مجازی باشد . تقاضا برای مدرسان اینترنتی بسیار زیاد است . اگر شما در زمینه ای تخصص دارید میتوانید به یک معلم مجازی و مدرس اینترنتی تبدیل شوید .

تنها چیزی که نیاز دارید این است که در زمینه ی کاری و شغلی خود باید حرفه ای باشید مثلا اگر در زمینه کسب و کار اینترنتی  فعالیت میکنید میتوانید با برگذاری یک وبینار مجازی به درامد میلیونی بسیار زیادی برسید .

تنها نیاز شما ان است علاوه بر اینکه باید در زمینه ایی  تخصص داشته باشید باید یک وبسایت طراحی کنید تا بتوانید مخاطبان هدف خود را پیدا کنید و برای انها سمینار و کلاس  برگذار کنید .

۱۰_دهمین شغل اینترنتی خرید و فروش سایت :

دهمین شغل اینترنتی خرید و فروش وبسایت میباشد . برای درک این مدل کسب و کار اینترنتی فرض کنید شما در زمینه ی املاک و ساخت و ساز فعالیت میکنید , کسی که خانه را با قیمت پایین تری خریداری میکند و پس از باز سازی و تعمیرات ان خانه را با قیمت بالا تری میفروشد . برای شروع این کار میتوانید از سایت هایی شروع کنید که  در flippa.com ثبت شده اند .

۱۱_یازدهمین شغل اینترنتی نوشتن محتوای تبلیغاتی :

یکی دیگر از شغل های اینترنتی که خیلی از افراد در ان زمینه دارند فعالیت میکنند نوشتن محتوای تبلیغاتی میباشد که سود بسیار بالایی دارد . سود این شغل اینترنتی بسیار بالاست زیرا افراد کمی در این زمینه تخصص دارند .

بازاریابی پرسانتی  و بازاریابی اطلاعات محصول , اصلی ترین مشتریان شما خواهند بود زیرا این افراد برای راه کار های ممکن برای افزایش نرخ کلیک , نرخ ثبت نام  و نرخ تبدیل وبسایتشان هستند . این مورد نیز میتواند یکی دیگر از مشاغل اینترنتی با درامد بالا باشد چرا که به ازای نوشتن متن تبلیغاتی  هزینه ی بسیار بالایی دریافت خواهید کرد.

۱۲_دوازدهمین شغل اینترنتی همکاری در فروش :

یکی دیگر از روش های پولساز برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی سیستم همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ است. برای کسب درآمد از این روش شما از طریق فروش محصولات دیگران درآمدزایی میکنید. بزرگترین فروشگاه های اینترنتی در دنیا و حتی ایران سیستم همکاری در فروش را برای سایتشان راه اندازی کردند و باعث ایجاد یک موقعیت پولساز برای افرادی شده که قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی را دارند.

بهترین روش برای راه اندازی سیتم همکاری در فروش این است که شما یک سایت راه اندازی کنید و محصولات دیجی کالا را برای فروش داخل سایتتان بگذارید. البته اگر هدف اصلی تان کسب درآمد از سیستم های همکاری در فروش است و میخواهید از طریق فروش محصولات دیجی کالا کسب درآمد داشته باشید باید در بخش سیستم همکاری در فروش دیجی کالا ثبت نام کنید و دیجی کالا برای فروش محصولاتش در اینترنت به شما لینک اختصاصی میدهد که هر کس از طریق لینکی که دیجی کالا در اختیارتان قرار داده است محصولی را تهیه کنید به صورت کاملا اتوماتیک در پنل کاربری تان پورسانتتان ارسال میشود و میتوانید آن را دریافت کنید

در این روش میتوانید با فروش محصولات سایت های دیگر در  سایت خود به ازای هر فروش پورسانت و مبلغی را دریافت کنید همان طور که گفتم شما با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی میتوانید محصولات دیگران را در سایت خود بفروشید و به ازای هر فروش مبلغی را از ان سایت دریافت کنید .

سوالات پرتکرار مربوط به راه اندازی کسب و کار اینترنتی

در این قسمت شما را با پرتکرارین سوالات مربوط به راه اندازی کسب و کار اینترنتی آشنا کردیم.

سرمایه لازم برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی چقدره؟

در مورد سرمایه لازم برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی در یک ویدیو کامل به شما گفتیم که اگر بخواهید کسب و کار اینترنتی پولساز راه اندازی کنید به چقدر سرمایه اولیه نیاز دارد؟ اما با توجه به اینکه خیلی از دوستان سوالات زیادی در این باره از من میپرسند می خواهم به صورت کامل در این قسمت به شما بگم که چقدر سرمایه برای راه اندازی کار اینترنتی نیاز دارید؟

تنها سرمایه ای که برای راه اندازی کار اینترنتی نیاز دارید سرمایه راه اندازی سایت است. یعنی شما فقط باید برای کسب و کار اینترنتی تان یک وب سایت راه اندازی کنید. برای راه اندازی وب سایت هم به یک هاست و دامنه نیاز دارید. شما باید یک هاست و دامنه تهیه کنید و سایت تان را راه اندازی کنید و دیگر به هیچ هزینه اضافی برای شروع کسب و کار اینترنتی نیازی ندارد.

چه تجهیزاتی برای کسب و کار اینترنتی نیاز است؟

تنها تجهیزاتی که برای راه اندازی یک کسب و کار آنلاین نیاز دارید اینترنت، کامپیوتر یا لپ تاپ و سایت است. برای اینکه بتوانید سایت تان را راه اندازی کنید به اینترنت و کامپیوتر نیاز دارید. برای راه اندازی کار اینترنتی‌تان شما به یک کامپیوتر یا لپ‌ تاپ نیاز دارید.

میزان درآمد کسب و کار اینترنتی چقدره؟

میزان درآمد کسب و کارهای اینترنتی به خودتان بستگی دارد. ولی در بهترین حالت ممکن اگر خیلی اصولی یک ایده مناسب برای راه اندازی کار اینترنتی تان انتخاب کنید و وب سایتتان را راه اندازی کنید می توانید بعد از ۶ ماه به درآمد چند میلیون تومانی و یا چند ده میلیون تومانی برسید.

اگر خیلی اصولی کسب و کار آنلاین تان را راه اندازی کنید بعد از ۲ الی ۳ سال خیلی راحت به درآمد بالای ۱۰۰ میلیون تومان می رسید. البته اینم به شما بگم که من بهترین حالت ممکن را به شما گفتم و اگر اصولی مباحث راه اندازی کسب و کار اینترنتی را یاد بگیرید و پیاده سازی کنید میتوانید به چندین برابر این درآمد که من مثال زدن برسید.

چقدر طول میکشه به درآمد برسیم؟

همه چیز بستگی به خودتان دارد که در روز چقدر وقت بذارید و چقدر تشنه رسیدن به درآمد هستید؟! ولی در بهترین حالت ممکن اگر تمام اصول کسب و کار آنلاین را رعایت کنید بعد از ۶ ماه به درآمد میلیونی خواهید رسید. اگر روند کسب و کار اینترنتی تان را ادامه دهید و هر روز ۲ تا ۳ ساعت زمان بگذارید و خیلی خوب کار کنید بعد از ۲ سال به درآمدهای بالایی خواهید رسید.

آیا برای کسب و کار اینترنتی نیاز به سایت است؟

داشتن سایت برای افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی را دارند بسیار مهم است. شما با استفاده از سایتی که راه اندازی میکنید میتوانید به جایی برسید که کاملاً رایگان بدون نیاز به هیچ هزینه ای که هزاران نفر را در روز با کسب و کارتان آشنا کنید. پس داشتن سایت یک فرصت بسیار عالی برای افرادی است که هیچ سرمایه برای راه اندازی کار اینترنتی ندارد. مطمئن باشید اگر اصولی سایتتان را راه اندازی کنید و سایتتان در نتایج اول گوگل دیده شود روزانه هزاران نفر با کسب و کارتان آشنا می‌شود و با اعتماد سازی روی کسب و کارتان می توانید کاری کنید که بسیاری از این افراد از محصولات و خدماتی که دارید استفاده کنند. پس اگر واقعاً قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی را دارید باید به فکر راه اندازی و ساخت سایت باشید.

چرا باید به فکر راه اندازی کسب و کار اینترنتی باشیم؟

راه اندازی کسب و کار اینترنتی یک فرصت و یک موقعیت پولساز برای درآمدزایی از اینترنت است. برای راه اندازی هر کسب و کار سنتی و فیزیکی ممکن است نیاز به ده ها میلیون تومان و صدها میلیون تومان سرمایه اولیه نیاز باشد.

اگر هیچ سرمایه ای ندارید نمی‌توانید کسب و کار سنتی و فیزیکی را اندازی کنید. پس بهترین گزینه برای افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار دارند، کار اینترنتی است.همانطور که گفتیم در راه اندازی کسب و کار اینترنتی به هیچ سرمایه اولیه بالایی نیاز ندارید و تنها سرمایه ای که نیاز دارد سرمایه راه اندازی سایت است.

چه محصول داشته باشید و چه نداشته باشید شما می توانید از اینترنت کسب درآمد کنید و این یک فرصت بسیار مناسبی برای افرادی که هیچ محصول و خدماتی ندارند. اگر هم محصولی داشته باشید می‌توانید با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی تمام محصولات تان را بفروشید. شما در هر شرایط و سن و سالی میتوانید کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنید.

جمع بندی

در این مطلب ما شما را با تک تک مشاغل اینترنتی اشنا کردیم  که با توجه به علاقه ی خود میتوانید یکی از این ایده ها و یا چند تا از این ایده ها را عملی کنید و به درامد بسیار بالا در ماه برسانید . برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی اصلا نیاز به هیچ تخصص و مهارت خاصی نیست  . اما بعد از اینکه کسب و کار اینترنتی  خود را راه اندازی کردید نیاز به نظم , توسعه و مهارت دارید تا بتوانید محصولات خود را بفروشید. راه اندازی کسب و کار اینترنتی اصلا کار سخت و دشواری نیست. همان طور که میدانید با پیشرفت در تکنولوژی و اینترنت ، اینترنت به یک منبع پولساز تبدیل شده است که بسیاری از افراد توانسته اند از طریق اینترنت به درآمد های بسیار بالایی در ماه برسند. اگر به دنبال انتخاب یک شغل اینترنتی پولساز هستید همین حالا بهترین ایده را برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی انتخاب کنید و دستب بکار شوید و از این منبع پولساز نهایت استفاده را ببرید.

منتظرتون هستیم برای راهنمایی بیشتر
تلفن همراه
۰۹۱۴۳۱۱۱۱۸۴

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

سوال امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.