حضور چشمگیر ایران در نمایشگاه بین المللی گردشگری مقدونیه

حضور چشمگیر ایران در نمایشگاه بین المللی گردشگری مقدونیه

 غرفه ایران در نمایشگاه بین المللی گردشگری مقدونیه که در آن آژانس های مختلف گردشگری داخلی، منطقه و دیگر کشورها امکانات سیاحتی و گردشگری خود را به معرض نمایش گذاشتند، حضوری چشمگیر دارد.

 غرفه استان چهار محال و بختیاری در نمایشگاه بین المللی گردشگری مقدونیه با حضور نمایندگانی از اتاق گردشگری و آژانس های مختلف گردشگری مقدونیه و با مشارکت شرکت های گردشگری از کشورهای ترکیه، بلغارستان، صربستان، مونته نگرو و جمهوری اسلامی ایران در شهر اسکوپیه پایتخت این کشور افتتاح شد.
در این نمایشگاه به همت سفارت جمهوری اسلامی ایران و رایزنی فرهنگی کشورمان در مقدونیه و همچنین با حمایت استانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری غرفه این استان با آثاری از تابلوهای نگارگری «مریم شاکری چالشتری» و تابلوهای عکاسی «مریم آل مومن دهکردی» تزئین شده است.
غرفه استان چهار محال و بختیاری در این نمایشگاه به شکل خیلی جالبی جاذبه های گردشگری استان را به نمایش گذاشته که در مراسم افتتاحیه توانست بازدید کنندگان زیادی را به خود جلب کند.
نمایشگاه گردشگری مقدونیه همزمان با نمایشگاه کتاب و نمایشگاه دانشگاهی این کشور به مدت سه روز در محل برگزاری نمایشگاه های اسکوپیه پذیرای بازدید کنندکان می باشد.
«سعید صادق محمدی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسکوپیه همچنین در مصاحبه با مجله گردشگری در این کشور حضور در نمایشگاه های گردشگری دو کشور را گامی در جهت آشنا شدن مردم و آژانس های گردشگری مقدونیه با امکانات گردشگری کشورمان توصیف کرد و گفت که تهران و اسکوپیه با داشتن امکانات گسترده می توانند همکاری خوبی را در این زمینه داشته باشند.
همچنین در کنار نمایشگاه گردشگری در نمایشگاه بین المللی اسکوپیه، نمایشگاه هتلداری و تجهیزات برای هتل و میهمانسراها و همچنین نمایشگاه سوغاتی نیز برگزار شده است.
lمنبع خبر: ایرنا

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

سوال امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.